M

Pomáháme značkám a firmám vyniknout. Věříme, že kombinací propracovaného designu, strategického uvažování a efektivní komunikace poroste nejen váš brand, ale i byznys. Kreativní práci tvoříme díky zvědavosti, vášni a otevřené mysli, která nás neustále žene dopředu.

Sleduj nás:

Fb       Ig      In

Kaufland přichází s konceptem chytré domácnosti, ve spotu zní Parov Stelar

„Kampaň od agentury Effe Praha bude k vidění po celý rok, poběží ve všech typech médií.“

Obchodní řetězec Kaufland přichází s novým komunikačním konceptem chytré domácnosti, kterou reprezentuje šestičlenná rodina Chytrých. Každý z jejích členů čelí různým situacím. Někdo si poradí sám, jiný využije moderní technologie, ale společným jmenovatelem je Kaufland, který slibuje řešení pro všechny.

„Chceme přiblížit, proč jsme pro naše zákazníky první volbou. Ať už jde o čerstvost, kvalitu, cenu, či to, že nabízíme vše pod jednou střechou. To jsou naše hlavní pilíře, díky kterým se na nás rodinka Chytrých, ale i naši zákazníci mohou spolehnout,“ vysvětluje Petra Kalužíková, marketingová ředitelka společnosti Kaufland. „Novou kampaní dále rozvíjíme myšlenku našeho dlouhodobého konceptu Moje první volba,“ dodává.

Nový komunikační koncept vytvořila reklamní agentura Effe Praha, pobočka slovenské Effectivity. Televizní spoty režíroval Tom Wilson a produkci zajistila společnost Heroes Prague.

„Klient přišel s požadavkem na moderní a důvtipnou kampaň, která bude reflektovat potřeby zákazníků a zapůsobí i na mladé,“ říká ke kampani kreativní ředitel agentury Effe Praha Mario Poór. „Chytrou domácnost netvoří jen technologie, ale především její členové napříč generacemi,“ přibližuje úvahy tvůrců. „Důležitý byl i výběr hudby – elektroswing je populární mezi mladými, ocení jej ale i ti starší. Moc nás těší, že se nám podařilo získat práva na známou skladbu hudebníka Parova Stelara.“ Jde o skladbu Catgroove.

„Chtěli jsme natočit srozumitelný příběh, ale neokoukaným a zábavným způsobem, se spoustou vizuálních triků, za použití širokých skel a netradičních úhlů kamer,“ říká režisér Tom Wilson z Heroes Prague. „Oproti běžným kampaním jsme natočili mnoho různých variací, které diváci budou vídat celý rok.“ Během deseti dnů vzniklo více než 400 záběrů, z nichž velká část se odehrává v dekoraci postavené na míru v ateliéru na Barrandově.

Kampaň využije všechny komunikační kanály. Poběží v televizi i v rádiu, objeví se v tisku, na venkovních plochách, v prodejnách Kauflandu a rovněž v digitálním prostředí. Na sociálních sítích budou se zákazníky Kauflandu komunikovat také sami členové chytré domácnosti, kteří průběžně budou sdílet momentky ze svého života.